18 Ağustos 2008 Pazartesi

Merhaba , Ben çok memnunum ,Nasılsınız?



Hayatımızdaki Canlara bir teşekkür ve onlardan bahsetme ihtiyacıyla sağ elimle ilk harfleri tuşlayıp başlıyorum.

Aslında önce oğlumuz Sinbad a hayırlı bir kısmet bulalım diye bir webpage yapsam diye düşündüm my space your space ne etsem derken blog olayına girdim :ne diyim oldu bi kere.
Ben buradan bir yazmalara girişeyim bir link de Sinbadın dişi Springer Spaniel lara show off olayına girsin diye ekleriz artık..

Şu an bizimle hayatımızı paylaşan :

Kızlarımız Siyamlı Betty ve İngiliz Cocker Cookie, Oğullarımız Ankaralı Wahit ve Springer Spaniel Sinbad.

Arkadaşlarımız Coffee,Afacan,Lady Macbeth,Mırımo,Mosi,Othello,Müjgan,Cookie,Modi,Yoda,Kadri,Bali,Toros..

Anneanne ve granmamalarında yaşayan Bambino,Çocuk,Puffy,pussy,Minnoş,Baron,Sincap ve ayrıca isimleri anmadan geçilemez: Mesela Eminönünden bize boğaz turuna katılıp Tarabyada balık yiyip 1 hafta Veterinerde kalıp Kınalıadaya geldigi gibi kaybolan giden Tori.

Artık aramızda olmayan Arap,Whisky,Punto,Lassie,Tom ve Jerry,Mona,Zorro,Duman,Piçikız,Clerens,E.T,Ali,Cücü,Üzüm,Tomun babası,Kesik kulak,Nazlı,Fıstık,Kuçi,karakaş,Soya,Şerafettin,Gri,Kavun,Mançuk,Bambina,Torunlar..


Sırasızca ve yavaş yavaş hepsinden bahsetmek ve onları hep sevgiyle anmak burada yapacağım en sevdiğim iş olacak.

Haberlerinize ...

Sevgisiz kalmamaya dikkat edin ...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

arada hayatından en memnun bırı daha var o kım??

Yudumiq dedi ki...

Sinbad ın kuzusu mu ??
En memnun Alex mi demek istedin yoksa ????

Adsız dedi ki...

alex alex :)))